ارزشمندترین بزرگداشت شهدا، ادامه راه آن هاست

فرمانده انتظامی استان کرمان مراسم سومین روز شهادت شهید ملایی نژاد گفت: ارزشمندترین بزرگداشت برای شهید مدافع امنیت "یاسین ملایی نژاد" ادامه راه همه این آسمانیان است.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان در مراسم سومین روز شهادت شهید ملایی نژاد در مصلی پیامبر اعظم (ص) شهر جیرفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهید ملایی نژاد در راه تامین و حفظ امنیت و آرامش مردم به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی افزود: هر چند که توفیق حضور در مراسم تشییع پیکر شهید یاسین ملایی نژاد را نداشتم، اما از صدا و سیما و رسانه ها دیدم که مردم قدرشناس و شهید پرور در تشییع پیکر مطهر این شهید سنگ تمام گذاشتند و بار دیگر حماسه آفریدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید ملایی نژاد به ما به عنوان پلیس فهماند مردم همواره قدردان پلیس و کسانی هستند که جان خود را در برای تامین آرامش و امنیت مردم می گذارند.

سردار فرشید بیان کرد: شهید ملایی نژاد در خانواده ای مومن، متدین و با اصالت پرورش یافت و جای بسی افتخار است عزیزانی که جذب انتظامی می شوند همگی از بهترین های جامعه هستند.

وی با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری، عنوان کرد: ایشان می فرمایند؛ کسانی که در قالب پلیس امنیت و آرامش را برای جامعه فراهم می کنند مجاهدین فی سبیل الله هستند و جای افتخار است که ماموریت های پلیس از نقطه صفر مرزی تا سراسر کشور ساری و جاری هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمان توفیق خدمت پلیس به مردم را یک نعمت الهی دانست و تصریح کرد: در احادیث و باورهای دینی ماست که خدمت به مردم یک توفیق الهی است و پلیس در ۲۴ ساعت شبانه روز در همه رده ها برای تامین و حفظ امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نخواهد کرد.

سردار فرشید با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا و همراهی خانواده های شهدا و همچنین تدابیر رهبری هستیم، خاطرنشان کرد: ما با خدا عهد بسته ایم که برای خدمت به مردم از آرامش خودمان بگذریم و از خدا می خواهیم به ما توان مضاعف برای خدمت به مردم بدهد.

وی تاکید کرد: معاندین، گمراهان، مخالفان و کسانی که نمی توانند آرامش مردم را ببینید به آنها می گوییم که انتظامی کل کشور و در این استان آرامش را از چنین افرادی خواهد گرفت تا مردم آرامش داشته باشند.

پلیس کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha